zondag 30 december 2007

Muizenissen(poezenissen?)



en dan zijn er hier in huis die er precies niet al te veel last van hebben,en zoals Akwarelleke,er dan ook precies heel gerust in zijn!

Ik wenste dat ik er ook zo over kon denken,hoe dichter het verhuizen komt,hoe meer ik zit na te denken of alles wel zal lukken,ruimte genoeg om alles te zetten?,tijd genoeg om alles op te knappen?,geld genoeg om alles te betalen?,energie genoeg om alles aan te vatten?,mensen genoeg vinden die me willen helpen?,enz enz enz...?????

Een mens steekt nogal wat tijd in het plannen maken en nadenken,

en dat terwijl anderen misschien al liggen te slapen?!

Voorbeeld nemen aan de katten lijkt me momenteel geen slecht idee!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heu Nicole,

Hier Ingrid, Sindhu en Anja! We wensen je een knutselfrutsel jaar en veel moed bij de verhuis!

Groetekes, wij!