zondag 13 januari 2008

dozen dozen en nog eens dozen



inderdaad,als ik geen dozen aan het vullen ben,dan ben ik er aan het....
beplakken!!!
De eigenlijke afwerking moet nog komen,want waar zitten alle knutselspulletjes???
juist ja,in dozen!
Ik zal heel blij zijn om binnen een paar maanden in "mijn knutselkamer"te zitten om te knutselfrutselen!!Dat is toch de bedoeling,
ik droom er al van dat alles daar netjes en overzichtelijk zal opgeruimd zijn!!!En daarvoor dienen dan die mooie beplakte doosjes he!(om het kleine spul op te bergen)
Zouden dat de goede voornemens zijn van het nieuwe jaar?

1 opmerking:

Creanijn zei

Hihihi, zo te zien wil je goed georganiseerd zijn binnenkort! Als je tips nodig hebt, je weet bij wie je kan aankloppen hé!
En, het zal wel druk zijn zeker nu, zo alles inpakken... En een mens kan wat verzamelen hé, zeker als je scrapbookt!
Groetjes,
Vicky