dinsdag 5 februari 2008

getagged!

ik ben "getagged" door Anja!merci Anja!!!!ik zal het proberen,ik voorzie enkel een probleem op het einde(wie ken ik nog die ik kan taggen en die nog niet getagged is?????of mag je terugtaggen?????wie heeft daarop een antwoordje?

en dit zijn de spelregels:



. Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft.
2. Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nicole,

De officiƫle regels ken ik ook niet, maar ik moest ook ferme zoeken naar personen om te taggen. Kijk eens op de website van creanijn en ook op de website van haar sketches. Zo heb ik er ook een paar gevonden. En anders zoek je 1 iemand ofzo. Maar het leukste is toch wel dat je iets vertelt over jezelf. Hoe is het met je huis trouwens?

Groetjes, Anja

Creanijn zei

Hoikes,
Tja, bijna iedereen die ik ken is ondertussen al getagged, dus mocht je niemand vinden, geen probleem hoor. En, ondertussen al goed geinstalleerd in je huisje? Nog twee dagjes mag Frodo bij mij blijven, en dan mag hij definitief naar zijn nieuwe mama!!! 'k Zal hem missen hoor, want hij is zo lief!
Maar ik ben er zeker van dat ik wel nog zal horen van hem!
Groetjes,
vicky